سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انوار مهتاب در اُفق شب

  من قلبــــــــــــــک بیمـــــــارم  صـــــــــد شوقک دیـــــــــدارم  آنــــــــــدم که مــــــــــرا بینی  در چهـــــــــــــــــره پـدیدارم   ---------------------------  خبـــــرآمــــــــــــد که یار آمد  کـــــه او با چنــــگ و تار آمد  به چشــــــــــم مست ما امشب  دوبــــــــــــــــاره آن خمار آمد  ---------------------------  دو چشمت آبی دریای محبت  منِ تشنه به صحرای محبت  خدایا لطفی کن بر من ببارد  از آن دریا به صحرای محبت  ---------------------------  بیا تا مهـــــــــــــــــربان باشیم  به هم یک سایـــــــه بان باشیم  چو ســـــــوزد آتش هجـــــــران  به یک روح جسم و جان باشیم  ---------------------------  ای عشق زیبــــــــــــــای من  ماه من میتــــــــــــــــرای من  بُــــــــردی ز من هوش و دل  اوج تمنـــــــــــــــــــــــای من  ---------------------------  خواهــــــــم نشوی رســـــوا  ای یــــــــــــــــارک بی همتا  رســــــــــــوای جهان گشتم  یکســــــــــــــــــر بُوَدم سودا  ---------------------------  دلــــــم را بی قـــــــــرار کردی  سکونـــــــــم را فــــــرار کردی  دو چشمــــــــم را به دَر کردی  زمانــــــــــــــــــم را زَبَر کردی  ---------------------------  ترســـــــــم که رَمـــــی از من  ترســـــــی که شــــوی از من  یا جــــــــــان بدهــــــــم بر تو  یا جــــــان بگــــــــری از من  ---------------------------  سوسن ترابی 7 حمل 1394 27/03/15



من قلبــــــــــــــک بیمـــــــارم

صـــــــــد شوقک دیـــــــــدارم

آنــــــــــدم که مــــــــــرا بینی

در چهـــــــــــــــــره پـدیدارم


---------------------------


خبـــــرآمــــــــــــد که یار آمد

کـــــه او با چنــــگ و تار آمد

به چشــــــــــم مست ما امشب

دوبــــــــــــــــاره آن خمار آمد


---------------------------


دو چشمت آبی دریای محبت

منِ تشنه به صحرای محبت

خدایا لطفی کن بر من ببارد

از آن دریا به صحرای محبت


---------------------------


بیا تا مهـــــــــــــــــربان باشیم

به هم یک سایـــــــه بان باشیم

چو ســـــــوزد آتش هجـــــــران

به یک روح جسم و جان باشیم


---------------------------


ای عشق زیبــــــــــــــای من

ماه من میتــــــــــــــــرای من

بُــــــــردی ز من هوش و دل

اوج تمنـــــــــــــــــــــــای من


---------------------------


خواهــــــــم نشوی رســـــوا

ای یــــــــــــــــارک بی همتا

رســــــــــــوای جهان گشتم

یکســــــــــــــــــر بُوَدم سودا


---------------------------


دلــــــم را بی قـــــــــرار کردی

سکونـــــــــم را فــــــرار کردی

دو چشمــــــــم را به دَر کردی

زمانــــــــــــــــــم را زَبَر کردی


---------------------------


ترســـــــــم که رَمـــــی از من

ترســـــــی که شــــوی از من

یا جــــــــــان بدهــــــــم بر تو

یا جــــــان بگــــــــری از من


---------------------------


سوسن ترابی
7 حمل 1394
27/03/15


نوشته شده در یکشنبه 94/11/4ساعت 10:46 عصر توسط سوسن ترابی شاعره نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت