سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انوار مهتاب در اُفق شب

شب یلدا بیــــــا از سر برایت قصه ها دارم غم دنیـــــــــا بیا یک دَم برایت ناله ها دارم زدیده خون بجای اشک برایت پیاله ها دارم ز سرگـــردانی دوران به هر جا لانه ها دارم شب یلدا بیــــــــا از سر برایت قصه ها دارم گریبــــان چاک کردم، ناله کردم، آه بَرآوردم کجا گوشی که گویــــم من برایت گله ها دارم بِرفتم من زحال خویش خزیدن از برای هوش نَه آگــــــاهی از برای مرگ برایت التجأ دارم شب یلدا بیــــــــا از سر برایت قصه ها دارم ز اســــــرار خداوندی چی میدانی تو ای غافل فــرار از خود مگر دانی؟ جزا بی اِنتهأ دارم! سر تعظیم فـــــــــرود آمد دَر توبه نیاز آورد بِشد ناگــــه جهان روشن برایت اطِلاع دارم شب یلدا بیــــــــا از سربرایت قصه ها دارم دل دریـای صبر افزون برایت قطـره ها دارم خط پَــرکار این گردون برایت دایره ها دارم ز سوسن رازِ خوشبختی برایت مژده ها دارم ز شامخ هــــــــای آزادی برایت پله ها دارم شب یلدا بیــــــا از سر برایت قصه ها دارم ------------------------ سوسن تــرابی  11جوزا 1393  1/6/2014


شب یلدا بیــــــا از سر برایت قصه ها دارم

غم دنیـــــــــا بیا یک دَم برایت ناله ها دارم

زدیده خون بجای اشک برایت پیاله ها دارم

ز سرگـــردانی دوران به هر جا لانه ها دارم

شب یلدا بیــــــــا از سر برایت قصه ها دارم

گریبــــان چاک کردم، ناله کردم، آه بَرآوردم

کجا گوشی که گویــــم من برایت گله ها دارم

بِرفتم من زحال خویش خزیدن از برای هوش

نَه آگــــــاهی از برای مرگ برایت التجأ دارم

شب یلدا بیــــــــا از سر برایت قصه ها دارم

ز اســــــرار خداوندی چی میدانی تو ای غافل

فــرار از خود مگر دانی؟ جزا بی اِنتهأ دارم!

سر تعظیم فـــــــــرود آمد دَر توبه نیاز آورد

بِشد ناگــــه جهان روشن برایت اطِلاع دارم

شب یلدا بیــــــــا از سربرایت قصه ها دارم

دل دریـای صبر افزون برایت قطـره ها دارم

خط پَــرکار این گردون برایت دایره ها دارم

ز سوسن رازِ خوشبختی برایت مژده ها دارم

ز شامخ هــــــــای آزادی برایت پله ها دارم

شب یلدا بیــــــا از سر برایت قصه ها دارم
------------------------
سوسن تــرابی

11جوزا 1393

1/6/2014

نوشته شده در یکشنبه 94/11/4ساعت 8:26 عصر توسط سوسن ترابی شاعره نظرات ( ) | |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت